9895-1-1-jpg-xWnJgq.jpg
9895-1-2-jpg-RiugPm.jpg
9895-1-3-jpg-gHS2Xh.jpg
9895-1-4-jpg-NGRmqX.jpg
12+
9895-img-4580-jpg-P55mr7.jpg
9895-img-4581-jpg-qwQWH3.jpg
10+

prodané Audi A6 Avant quattro 3.0 TDI 4x4 230kW Tiptronic / S-Line

nájezd
186 687
km
rok výroby
2/2014
cena
375 000
financovaní
6 864
Kč/měs.
 %     Bez možnosti odpočtu DPH

Na tomhle autě oceníte:

Pohon na všechny 4 kola znamená víc jistoty tam, kde jí nikdy není dost. Na vlhku a kluzku. Za deště a na sněhu máte stabilitu navíc. Víc bezpečí.

A hlavně: Dojedete. Až nahoru na kopec. Až k chatě na stráni. Až na konec cesty. Kdykoliv.
4x4
Za půl minuty na něm máte nosič na kola. Nebo kufr navíc. A na cestu k Jadranu utáhne i loď. Praktičtější „maličkost“ s tak velkou silou na autě nenajdete.

Když máte tažné už z výroby, máte jistotu, že ho nebudete muset s nejistým výsledkem složitě doplňovat a legalizovat později.
Zvenčí vás chytnou za oči sportovně tvarované nárazníky a maska chladiče. Uvnitř sportovní sedadla s vyšším bočním vedením, multifunkční sportovní volant a kvalitní materiály od kůže po karbon. Pod kapotou makají silnější motory. A těžit budete i ze sportovního odpružení a upravených brzd.

Tohle je harmonie zvířete ve vás a hodného tatínka v jednom autě.
S automatem vám zbývá víc pozornosti na řízení. Takže jedete bezpečněji. Auto se daleko snadněji ovládá. Oceníte třeba při popojíždění v zácpě, kde už nemusíte pořád stát na spojce.

Automat také perfektně spolupracuje s různými asistenty, které si občas potřebují přeřadit. A vy se můžete věnovat třeba výhledům.
Do kombíka naložíte kočárek i s odrážedlem, nový kus nábytku nebo celou rodinu na dvoutýdenní dovolenou. Nic pro něj není problém a vždycky je v něm místo i na pověstný poslední batoh. Je lepší myslet na všechny scénáře. Nakonec se vždycky stanou.
Kombi
Hravě si poradí s obřím nákladem. Když potřebujete předjíždět, umí to opravdu rychle a bezpečně. A líp si rozumí s asistenty jako je třeba adaptivní tempomat.

Silnější motor je také postavený z odolnějších komponent, takže spolehlivě vydrží vysoké stovky tisíc kilometrů. A déle si drží hodnotu vašeho auta.
výkon
palivo
převodovka
emise
spotřeba
barva
vin
majitel
230 kW
nafta
automatická
EURO 6
6.8 l/100 km (kombinovaná)
  Šedá metalíza Daytona pearl
WAUZZZ4GXEN107640 prověřit
1. majitel
  • 6 airbagů
  • Asistent držení jízdního pruhu
  • Asistent rozpoznávání únavy
  • Automatická převodovka S Tronic
  • Automatické svícení
  • Bezklíčové ovládání Keyless
  • Bezklíčové startování Press&Drive
  • Bluetooth
  • Climatronic 4-zónová
  • Dálkové centrální zamykání
  • DCC Adaptivní tlumiče
  • Dělená zadní sedadla
  • Dešťový senzor
  • Disky 235/55 R17
  • El. ovládání oken
  • El. sklopné tažné zařízení
  • El. uzávěra diferenciálu XDS
  • El. vyhřívaná zpětná zrcátka
  • Funkce Auto Hold
  • Hagusy černé
  • Isofix
  • Kontrola trakce ASR
  • LED zadní světlomety
  • Malý kožený paket
  • Multifunkční kožený volant
  • Nastavitelné jízdní režimy
  • Navigace MMI
  • Ostřikovače světlometů
  • Palubní počítač barevný
  • Parkovací senzory přední
  • Parkovací senzory zadní
  • Plní emisní normu EURO 6
  • Senzor tlaku v pneumatikách
  • Síťka zavaz. prostoru
  • Speed Limiter
  • Stabilizační systém ESP
  • Systém Start&Stop
  • Tempomat
  • Tónovaná boční okna
  • Vyhřívaná přední sedadla
  • Výškově nastavitelná sedadla
  • Zadní stěrač
  • Pohon 4x4
  • Tažné zařízení
  • Paket S-Line

Zpráva servisu

servisováno v Audi, nová STK do 2025
Plnou historii auta najdete také v servisní databázi Audi. K dispozici je v kterémkoliv autorizovaném servisu. Zobrazit servisní knížku
důlek/oděrka >10 cm
Skoro každé auto, které už jezdilo, trefil nějaký kamínek. A my chceme, abyste o všech takových místech věděli.
Plnou historii auta najdete také v servisní databázi Audi. K dispozici je v kterémkoliv autorizovaném servisu. Zobrazit servisní knížku

Auto je prodané

A zrovna takové by vám sedlo? Mrkněte i na auta, která teď připravujeme. Ať vám příště neuteče.

Hlídač

Máte minutku? Řekněte nám, co sháníte. A zbytek už nechte na nás.
Konfigurovat auto

Může to být něco
trochu jiného?

kategorie aut
Tohle auto je skvělé. Ale možná vám sedne i jiné. Mrkněte se.

Pomůže Vám
Petr Jakšič

Petr ví o našich autech vše. Rád s vámi probere, jak pro vás může Autodraft sehnat podobné auto jako je tohle.
Petr Jakšič
petr.jaksic@autodraft.cz

Nápověda

Autodraft funguje na principu domluvených prohlídek. Když dáte vědět předem, bude vaše auto připravené hned, jak dorazíte. A my pro vás budeme mít rezervovaný všechen čas, který budete potřebovat. Většina našich aut je totiž bezpečně zaparkovaná v podzemních garážích. A chvilku nám zabere je přivézt do showroomu.
Jistě. Když vám auto padne do oka, můžete s ním rovnou vyrazit na vaše cesty. Papírování nám nezabere víc než půl hodinky. Čas akorát tak na dobrou kávu. A jedete.
Rádi. Zálohované auto vám rezervujeme na 7 dní. Ať se nemusíte nikam hnát. Bude na vás čekat v podzemních garážích našeho showroomu. Na oplátku vás požádáme o zálohu. Podle ceny auta je to 10, nebo 50 tisíc Kč. Zálohu vám samozřejmě později odečteme z ceny auta.
Je to jednoduché jako jakýkoliv jiný převod auta. Jen s lepší podporou. Čeká vás jen rychlá evidenční kontrola (350 Kč) a jedna návštěva registru vozidel (800 Kč). S našimi vyplněnými formuláři. A jezdíte.
Kombi
Do kombíka naložíte kočárek i s odrážedlem, nový kus nábytku nebo celou rodinu na dvoutýdenní dovolenou. Nic pro něj není problém a vždycky je v něm místo i na pověstný poslední batoh. Je lepší myslet na všechny scénáře. Nakonec se vždycky stanou.
4x4
Pohon na všechny 4 kola znamená víc jistoty tam, kde jí nikdy není dost. Na vlhku a kluzku. Za deště a na sněhu máte stabilitu navíc. Víc bezpečí.

A hlavně: Dojedete. Až nahoru na kopec. Až k chatě na stráni. Až na konec cesty. Kdykoliv.
Co je předběžná cena?
Ještě než se auto dostane do showroomu, ověříme, jestli má čerstvý olejový servis nebo třeba správný vzorek pneumatik.

Tyhle provozní drobnosti můžou mít na konečnou cenu vliv. Nebude to ale moc. V našem servise jste na zlomku běžných nákladů.

A můžete jet. A příštích pár desítek tisíc kilometrů nic neřešit.